CK-38.jpg

Suomen Painonnostoliiton Valmentajakoulutus PNOK1
Trainer4You Hyvinvointivalmentaja 2014
Trainer4You Kuntosalivalmentaja 2014
Entinen poliisi, sotilas ja rauhanturvaaja

Kilpailut:

Poliisien CrossFit-kisat, Kerava, 2016 ja Karjalan Kovin masters-sarja, 2016

”Perustin CrossFit Kirkkonummen vuonna 2014. Sain itse aikoinaan paljon apua crossfitista oman terveyteni parantamiseen sekä voimaantumiseen ja halusin jakaa tätä hyvää muille.

Tärkein tavoitetteeni on alusta lähtien ollut ihmisten auttaminen. Perustin CrossFit Kirkkonummen tavallisille ihmisille jotka haluavat järkevää valmennusta ja pysyviä muutoksia tuovia tuloksia treenaamiselta. Koko toimintamme on alusta lähtien perustunut matalan kynnyksen palveluille, rautaiselle ammattitaidolle ja aidolle välittämiselle.

​

Siirryin pois CrossFit Kirkkonummen päivittäisestä toiminnasta vuoden 2021 keväällä ja luovutin toimitusjohtajan paikan Timo-Pekka Koljoselle. Nykyään seuraan toimintaa omistajana taka vasemmalta ja keskityn pyörittämään toista samoihin toimintaperiaatteisiin nojaavaa verkkovalmennus-yritystäni Vahva elämää.

MINUSTA

​

Olen entinen laivatarjoilija, sotilas ja poliisi. Olen ollut rauhanturvaajana Kosovossa ja saanut koulutusta EU:n ensimmäisessä kansainvälisessä taisteluryhmässä EUBG:ssä. Olen työskennellyt lastensuojelussa ja toiminut yhden pitkän elokuvan tuotantopäällikkönä ja perustanut ennen salia jo yhden yrityksen.

Oma CrossFit-sali on unelmien täyttymys. Saan tehdä työtä jota rakastan ja jota itse myös intohimoisesti harrastan.

​

Lapsena minulla ei ollut mahdollisuutta harrastaa järjestettyä liikuntaa. Alle kaksikymppisenä löysin kuntosali-harjoittelun, joka olikin vuosikausia ykkös harrastukseni. Juoksu tuli mukaan myöhemmin, kun hain Porin Prikaatin Nopean toiminnan joukkoihin varusmieheksi ja minun piti päästä Cooperin testistä läpi. Uimaan opettelin vasta kolmekymppisenä, jotta pääsin poliisikouluun sisälle.

​

Olen urheillut selviytyäkseni fyysisistä töistäni, mutta myös pysyäkseni kunnossa.
Selkävaivat ja fyysisesti rankat työt aiheuttivat minulle kuitenkin jatkuvia särkyjä ja hermokipuja vuosikausien ajan. Kivut veivät minulta yöunet vuosiksi ja lopulta myös elämänilon.

Sairastuin vaikeasti saatuani lapseni vuonna 2008. Siitä seuraavien neljän vuoden aikana en pystynyt urheilemaan ollenkaan, kuntoni romahti ja sairastuin keskivaikeaan masennukseen. Jo arjesta selviytyminen oli vaikeaa. Oli hetkiä kun luulin, etten enää koskaan enää urheilisi saatikka nauttisi elämästä.

Kesällä 2012 löysin CrossFit Lohjan ja salin silloisen omistajan Markku Sorosuon. Siitä alkoi paluu elämään ja vuosi treenien aloittamisesta olin jo vahvemmassa kunnossa kuin olin koskaan eläissäni ollut. Kivut ovat hellittäneet ja pystyn nyt elämään täysin normaalia elämää ja tekemään asioita, mitä en joitain vuosia sitten uskaltanut edes haaveilla tekeväni.

​

Rakastan haasteita, enkä pelkää epäonnistumista. Sekä treenaajana, että valmentajana olen tinkimätön ja vaadin paljon. En ole koskaan hyväksynyt fuskaamista itseltäni ja olen pyrkinyt tekemään kaiken niin kuin pitää. En ole koskaan mennyt sieltä missä aita on matalin, vaan sieltä missä se on korkein. Samaa odotan myös valmennettaviltani.

​

CrossFit Kirkkonummen perustajana tavoitteeni onkin ain aollut tehdä tavallisista ihmisistä oman elämänsä selviytyjiä, eli mahdollisimman vahvoja jaksamaan arjen haasteet. Elämä on opettanut minulle, että sitä selviää mistä tahansa ja pystyy ihan mihin tahansa, kunhan tarpeeksi haluaa. Kaikki on mahdollista. Tätä samaa taistelunhalua haluan siirtää jokaiselle salimme asiakkaalle.

​

Mottoni: "Mikään ei ole mahdotonta.”