LAPSET JA NUORET
2024 KEVÄTKAUDEN RYHMÄT

"Ainut harrastus mihin meidän lasta ei ole koskaan tarvinnut pakottaa."

​

KEVÄÄN 2024 LASTEN JA NUORTEN TREENIT OVAT NYT MYYNNISSÄ!

​

CrossFit Kirkkonummi tarjoaa terveyttä ja kuntoa edistävää treeniä. Lasten ja nuorten treenien päätavoitteena on saada nuori nauttimaan liikkumisesta ja hikoilusta niin, että liikkumisesta tulee pysyvä elämäntapa. Treenien tarkoitus on vahvistaa nuorten fyysisiä ominaisuuksia maltilla ja järkevästi. Treenien myötä myös lasten itsetunto usein vahvistuu.

​

Meillä ei aseteta paineita edistymisestä, vaan valmentaja pyrkii löytämään ja vahvistamaan jokaisen nuoren henkilökohtaisia vahvuuksia.

​

Jokainen lapsi treenaa oman kuntonsa mukaan, joten harjoitukset soveltuvat kaiken kuntoisille, eikä vaadi lapselta liikunnallista taustaa. Tunti pitää sisällään ohjatun lämmittelyn, vaihtelevaa toiminnallista treeniä sekä loppujäähdyttelyn.

​

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU:

crossfit kirkkonummi lapset ja nuoret