• Writer's pictureCrossfit Kirkkonummi

CROSSFIT KIRKKONUMMEN TOUKOKUUN PERUSKURSSI SEKÄ KUUKAUDEN TREENIT LIVENÄ VERKKOKURSSINA

PERUSKURSSI LA 9.5. ja SU 10.5. klo 14.30-16.00

Crossfit-treenisi alkavat viikonlopun live-verkkokurssilta, jonka jälkeen voit osallistua mille tahansa CrossFit Kirkkonummen kalenterissa olevalle wod-, liikkuvuus-, taukojumppa- tai joogatunnille verkossa ja treenisi pääsevät vauhtiin helposti omalta kotilattialta. Treenaamaan pääset valmentajan ohjauksessa joko Zoomissa tai meidän suljetussa Facebook-ryhmässä CFHK kotitreenit. Facebookissa näet kurssia lukuunottamatta treenit myös jälkikäteen.

Peruskurssilla käymme läpi CrossFitin perusteet ja harjoittelemme oikeat harjoitustekniikat turvallisen sekä tehokkaan harjoittelun mahdollistamiseksi. Teemme myös lyhyen CrossFit-treenin kummankin kurssipäivän päätteeksi.

**PERUSKURSSI AJANKOHTA JA TREENIT

Lauantai 9.5.2020 klo 14.30-16.00 ja sunnuntai 10.5.2020 klo 14.30-16.00 livestream-ohjauksena ja tarvitset tähän Zoom-sovelluksen.

Voit ladata sovelluksen ilmaiseksi puhelimesi sovelluskaupasta. Löydät sovelluksen nimellä ZOOM Cloud Meetings. Vaihtoehtoisesti voit ladata sovelluksen tietokoneellesi osoitteesta https://zoom.us/download.

Zoom-palvelussa sinä näet valmentajan ohjauksen livenä ja valmentaja näkee sinut. Näin valmentaja pystyy ohjaamaan jokaista kurssilla olevaa osallistujaa.

Suosittelemme treenaamaan kolme kertaa viikossa parhaan tuloksen aikaan saamiseksi. Pidätämme oikeuden aikataulumuutoksiin.

LISÄKSI KÄYTÖSSÄSI ON LIVE-OHJATTUNA

• treenit viikon jokaisena päivänä

• liikkuvuustunti joka lauantai

• jooga sunnuntaisin klo 13.15-14.15

• vartin työpäivän taukojumppa joka arkipäivä klo 11.00 ja 14.00 +

• treeniohjelma jossa on päivän treeni aina lämmittelyn liikkeistä lähtien selkeästi ohjeistettuna

• Facebook-ryhmiemme jäsenyys joissa saat sekä vertaistukea että ammattitaitoisten valmentajiemme tuen ja avun

• viikottaiset arvonnat ja kilpailut joissa voit voittaa upeita tuotteitamme

• erilaisia hyvinvointiin liittyviä verkkoluentoja ja paljon muuta, jotta saat itsesi mahdollisimman hyvin elämäsi kuntoon

MUUTA

Koronan vuoksi treenimme ohjataan tällä hetkellä verkossa, mutta treenit toteutetaan salilla fyysisesti taas heti, kun se on mahdollista.

TAVOITTEEMME

Tavoitteemme on saada terveytesi, kuntosi, itsetuntosi ja sitä kautta koko elämäsi reilusti parempaan suuntaan pysyvästi. Haluamme että tulet löytämään liikkumisen ja onnistumisen ilon elämääsi. Treenit sisältävät toiminnallista liikuntaa, joka tukee arjessa jaksamista ja ihmisen luontaisia liikkeitä. Jokainen treenaa juuri omalle kuntotasolleen sopivalla tavalla.

Treeniin tarvitset vain iloista mieltä, vesipullon sekä normaalit sisätreeni-vaatteet.

OSOITE

Käyntiosoitteemme on Masalantie 397, 02430 Masala, mutta tällä hetkellä palvelemme vain verkossa.

HINTA VAIN 80€/kk

Peruskurssikuukauden hintaan sisältyy peruskurssin lisäksi loppukuun treenit. Ilmoittautuminen on sitova ja paikat täyttyvät ilmoittautumisjärjestyksessä. Paikkasi vahvistuu vasta maksettuasi ensimmäisen laskun. Mikäli haluat perua osallistumisesi, maksu palautetaan vain jos peruminen tehdään 7 vrk ennen kurssin alkua. Maksun palautuksesta veloitetaan aina 12€ käsittelymaksu.

Huomioi, että jäsenyytesi jatkuu automaattisesti kuukausilaskutuksella. Mikäli haluat lopettaa tai pitää taukoa, tulee sinun ilmoittaa tästä vähintään kaksi arkipäivää ennen seuraavan laskun tuloa sähköpostitse: visa@crossfitkirkkonummi.com. Laskut tulevat meillä aina kuun 1. päivä.

TREENISI VETÄVÄT AMMATTITAITOISET VALMENTAJAMME

HUOM!

Lue laskutussäännöt ja vastuuvapautus läpi ennen kuin allekirjoitat sen. Allekirjoittamalla sitoudut sääntöihimme.

CrossFit Kirkkonummi ottaa pääsääntöisesti aikuisten tunneille vain 16-vuotta täyttäneitä.

Lisää tietoa: www.crossfitkirkkonummi.com Rebekka / rebekka@crossfitkirkkonummi.com / 040-539 5072

CrossFit Kirkkonummi -se aito ja oikea matalan kynnyksen CrossFit-sali

21 katselukertaa0 kommenttia