TUTUSTUMISTREENIT LAPSILLE JA NUORILLE LAUANTAINA 13.8.2022

Erittäin tykätyt lasten ja nuorten treenit sisältävät monipuolista treenausta CrossFit-tyyliin erilaisia taito-, voima-, sekä kestävyysominaisuuksia lapsille ja nuorille soveltuvalla tavalla harjoittaen. Kiinnitämme erityistä huomiota tekniikkaopetteluun sekä turvalliseen treenaamiseen. Käytämme harjoittelussa keholle luontaisia liikkeitä; painonnostoa, kehonpainoliikkeitä sekä aerobista liikuntaa.

Tunnin kestävässä tutustumistreenissä CrossFit Kirkkonummen lasten ja nuorten valmentaja Julia Rautio kertoo aluksi lyhyesti, mitä treenit pitävät sisällään ja miten päästä mukaan. Tämän jälkeen lapset ja nuoret treenaavat Julian ohjauksessa CrossFit-tyyppisen treenin. Julia kertoo ja näyttää kaiken lämmittelystä lähtien, joten mitään ei tarvitse osata ennalta. Tutustumistreeni sopii kaikille kuntoon katsomatta.

Tutustuminen on ilmainen eikä sido mihinkään. Paikkoja on 14 ensimmäiselle ilmoittautujalle.

AIKATAULU JA ILMOITTAUTUMINEN:

🔸Klo 14-15 tutustumistreenit 7-10 vuotiaille

Ilmoittaudu mukaan TÄSTÄ

🔸Klo 15-16 tutustumistreenit 11-15 vuotiaille

Ilmoittaudu mukaan TÄSTÄ

Lämpimästi tervetuloa pitämään hauskaa!😀

ETELÄINEN SALMITIE 1, 02430 MASALA. Kehä III Länsipäässä.