SYKSYN KURSSIT NYT VARATTAVISSA!

Ilmoittautuminen syksyn kursseillemme on nyt auki. Tarkemmat tiedot kursseista, niiden sisällöistä ja aikatauluista löydät alta. Valitse itsellesi sopiva aloitusajankohta ja varaa paikkasi hyvissä ajoin. Syksyn kurssit täyttyvät nopeasti!

PERUSKURSSI + LOPPUKUUN TREENIT

Peruskurssikuukauden hintaan sisältyy peruskurssin lisäksi loppukuun treenit. Hinta 125€. Kurssikuukauden jälkeen laskutus jatkuu kuukausilaskutuksena kuukausihintaan 107€/kk. Voit irtisanoa jäsenyytesi milloin tahansa.

Crossfit-treenisi alkavat peruskurssilta, jonka jälkeen voit tulla mille tahansa CrossFit Kirkkonummen kalenterissa olevalle WOD-, MPF WOD kehonhuolto- tai joogatunnille ja treenisi pääsevät vauhtiin.

Peruskurssilla käymme läpi crossfitin perusteet ja harjoittelemme oikeat harjoitustekniikat turvallisen sekä tehokkaan harjoittelun mahdollistamiseksi. Teemme myös lyhyen crossfit-treenin kummankin kurssipäivän päätteeksi.

ERITTÄIN HUONOKUNTOISTEN 3KK ALOITUSPAKETTI

KUULOSTAAKO TUTULTA?

• olet ollut treenaamatta vuosia tai et ole koskaan treenannut mitään

• kuntosi on niin huono, ettet uskalla aloittaa ohjattua liikuntaa, koska pelkäät ettet selviä

• et halua aloittaa treenejä, koska pelkäät että muut ihmiset ovat paljon parempikuntoisia ja sinä erotut joukosta

• hengästyt jo muutamasta portaasta etkä voisi kuvitellakaan esimerkiksi juoksevasi

• sinulle on saattanut kertyä ylipainoakin ja tuntuu, että se estää sinua tekemästä paljon asioita joita haluaisit tehdä

• arjessa jaksaminen on koko ajan tai välillä haastavaa

• pelkäät että voimasi ja terveytesi menee huonommaksi koko ajan

• haluat nauttia kaikista elämän tarjoamista mahdollisuuksista ilman huolta jaksamisesta tai pystymisestä

• et oikein tiedä mistä aloittaisit, mutta haluaisit KIPEÄSTI muutosta elämääsi, sillä tiedät että elämällä on PALJON ENEMMÄN ANNETTAVAA

Jos vastasit yhteenkin kohtaan kyllä, niin tämä on treenien aloituspaketti on juuri sinulle. Me CrossFit Kirkkonummen valmentajat autamme sinut lempeästi, mutta päättäväisesti uuden elämäsi alkuun. Erittäin huonokuntoisten jäsenyydessä sitoudutaan aina ensin kolmen kuukauden jaksoon. Hinta 125€/kk.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

ETELÄINEN SALMITIE 1, 02430 MASALA. Kehä III Länsipäässä.