OMALLA PORUKALLA YKSITYISELLE PERUSKURSSILLE

Nyt sinulla ja läheisilläsi on ainutlaatuinen tilaisuus aloittaa treenisi meillä turvallisesti vain omalla porukallasi, teille sopivana ajankohtana, ja vielä samaan hintaan kuin meidän normi peruskurssilla tai erittäin huonokuntoisten aloituksessa. Minimi osallistujamäärä yksityiselle kurssille on kaksi henkilöä.

HINTA

Yksityisen peruskurssin hinta 125€/hlö tai vähemmän, mikäli kurssi on keskellä kuukautta. Jos aloituksenne on esimerkiksi kuun 15. päivä, vähennämme hinnasta puolet. Näin voitte aloittaa juuri teille sopivana ajankohtana, eikä teidän tarvitse maksaa yhtään ylimääräistä. Hinta sisältää myös aloituskuukauden treenit.

2 tunnin mittaisella peruskurssilla käymme läpi crossfitin perusteet ja käytännönasiat treenauksen aloittamiseksi. Teemme myös lyhyen crossfit-treenin kurssipäivän päätteeksi.

Lue lisää ja varaa yksityinen peruskurssi omalle porukallesi TÄÄLTÄ

Masalantie 397, 02430 Masala. Kehä III Länsipäässä. Masalan juna-asema on 500m päässä salista.