• Writer's pictureCrossfit Kirkkonummi

MUISTA ÄITIÄ JA TARJOA HÄNELLE HYVINVOINTIA

CrossFit Kirkkonummen TOP 5 äitienpäivälahjat!

1) ÄIDILLE VIRKEÄMPI TYÖPÄIVÄ 25€/kk

Vartin työpäivän taukojumppa joka arkipäivä klo 11 ja 15 (voi katsoa tallenteena milloin tahansa itselle sopii)

2) ÄIDILLE TAITO NAUTTIA JUOKSUSTA 20€

7 viikon kävelystä juoksuun verkkokurssi huonokuntoisille ja niille, jotka eivät vielä pysty juoksemaan kovin pitkään kevyesti

3) ÄITI ELÄMÄNSÄ KUNTOON 850€ (norm. 999-1291€)

Vuoden treenit sisältää peruskurssin sekä 12 kuukautta treeniä. Äiti voi itse valita mikä kuukausi vuoden 2020 aikana aloittaa. Halutessaan tämän voi käyttää lahjakorttina Erittäin huonokuntoisten treeneihin, jotka voi myös aloittaa milloin tahansa.

4) ÄIDILLE OMA PERSONAL TRAINER 95/h

Yksityisvalmennusta äidin tarpeiden ja toiveiden mukaan. Tarvittaessa teemme edullisemman tarjouksen useammasta tunnista.

5) ERITTÄIN HUONOKUNTOINEN ÄITI ERITTÄIN HYVÄKUNTOISEKSI 125€/kk

Tämän helpommaksi treenaus ja sen aloittaminen ei voi mennä! Erittäin huonokuntoisten ryhmä on matalan kynnyksen ryhmä, jonka treenit voit tehdä joko kotilattialta tai ensi kuusta lähtien pienryhmissä saliltamme. Halutessaan äiti voi aloittaa mikä kuukausi tahansa tänä vuonna. Tämä on ehdottomasti kiitellyin palvelumme!

TERVETULOA OSTOKSILLE CROSSFIT KIRKKONUMMELLE!!!

50 katselukertaa0 kommenttia