KÄVELYSTÄ JUOKSUUN TOUKO-KESÄKUUN VERKKOKURSSI

TÄMÄ ON SINULLE JOKA:

• et jaksa juosta yhtään

• haaveilet pystyväsi juoksemaan

• juostessa happi loppuu ja jalat painavat

• haluaisit NAUTTIA juoksusta, mutta et usko sen koskaan olevan mahdollista

Ohjelma lähtee liikkeelle kävelystä. Monesti juokseminen aloitetaan liian kovalla teholla, jolloin se ei tunnu mielekkäältä vaan tuskaiselta. Tämän juoksu-ohjelman avulla saat ensin perustan kuntoon, jonka jälkeen vasta lisätään kävelyvauhdin tehoa ennen hölkän aloittamista. Hiukan pidempään juoksuun siirrytään vasta ohjelman loppuvaiheella.

HINTA 20€

Huomioi että sinun tulee maksaa osallistumismaksu ennen kuin pääset ohjelmaan mukaan.

SISÄLTÖ

Juoksu-ohjelma kestää 7 viikkoa. Ohjelma lähtee käyntiin maanantaina 4.5.2020 ja loppuu 21.6.2020

Saat tulevan viikon ohjelmat sähköpostiisi aina maanantaisin 4.5.2020 lähtien. Ohjelma pitää sisällään kolme-neljä erilaista kävely-/juoksutreeniä per viikko. Treenit on ohjeistettu niin, että seuraamalla ohjeita sinun ei tarvitse kuin tehdä työtä käskettyä, ja seitsemän viikon päästä pystyt juoksemaan.

Ohjelma on joustava, joten sitä ei ole noudatettava orjallisesti ja juoksukuntosi paranee silti.

Ohjelmassa on ohjeet miten sovellat ohjeita oman kuntosi mukaiseksi. Treenien lisäksi saat vinkkejä lämmittelyyn sekä juoksutekniikkaan.

MUUTA

Treenit on suunnitellut CrossFit Kirkkonummen perustaja ja valmentaja Rebekka Lalli.

Hei ja tervetuloa treenaamaan tämän peruskuntoa parantavaan ja juoksuiloa tuovan ohjelman mukaan!

Itse olen 46-vuotias ja ajattelen, että ihminen voi olla missä iässä tahansa elämänsä parhaassa kunnossa. Iän myötä toiveet ja tavoitteet treenistä, elämältä ja omalta kunnolta muuttuu ja on vielä yksilöllisiä. Yhdelle elämänsä kunnossa oleminen voi nyt tarkoittaa vaikka kykyä juosta edes 500m yhtäjaksoisesti, toiselle voimia jaksaa kävellä 4km työmatka ja kolmannelle voimia jaksaa juosta 5 km.

Minun tavoitteeni on saada teidät jokainen juoksemaan seitsemän viikon päästä jonkinlaisen matkan, mutta ennen kaikkea NAUTTIMAAN JUOKSUSTA.

Tule rohkeasti mukaan!

Lisätietoja:

Rebekka / 040-539 5072 rebekka@crossfitkirkkonummi.com

Opi nauttimaan juoksusta ja ota kaikki hyöty irti ulkoliikunnasta.