KOTITREENIT KAIKEN KUNTOISILLE (VERKKOTREENIOHJELMA KOTIIN, MÖKILLE TAI VAIKKA MATKALLE)

Parempi kunto = parempi mieli ja terveempi olo! CrossFit Kirkkonummi lanseerasi 1.6. uuden kotitreeni-verkkotreeniohjelmansa. Palvelua pääset hyödyntämään vaikka mökilläsi.

Tämä treeni-ohjelma on tarkoitettu jokaiselle, joka haluaa parantaa kuntoaan ja hyvinvointiaan motivoivasti, tehokkaasti ja järkevästi.

Ohjelma sopii sekä huonokuntoiselle että jo edistyneemmälle kuntoilijalla. Jokaisen treenin kohdalla on ohjeistettu helpompi ja haastavampi liikeversio, mikäli ohjeistus on tarpeen. Treenejä saat itsellesi helpommaksi tai haastavammaksi myös pienentämällä tai lisäämällä tehoa (syke matalammalle tai korkeammalle), tekemällä vähemmän tai enemmän toistoja ja tekemällä liikkeet helpommalla tai vaikeammalla liikeradalla.

Lupaamme sinulle takuuvarmasti energisemmän, vahvemman ja paremman olon treenien myötä!

Treenit voit tehdä missä tahansa, olet sitten kotona taikka mökillä. Mikäli treenissä tarvitaan jotakin apuvälinettä, on ne sellaisia välineitä, joita löytyy jokaisen kotoa (tuoli, pyyhe tms.).

VOIT TULLA MUKAAN OHJELMAAN MISSÄ KOHTAA TAHANSA VAIKKA KESKEN KUUKAUDEN

Samoin voit tehdä treenit omaan arkeesi sopivalla aikataululla ja takautuvasti, sillä treenit jää sinulle näkyväksi niin pitkäksi aikaa kun sinulla on asiakkuus päällä.

SISÄLTÄÄ

• toiminnallinen kehonpainotreeni neljä kertaa viikossa ma, ke, pe ja su

• videot joissa liikkeet on ohjattu tekemään oikein

• peruskuntotreeni kaksi kertaa viikossa (muista että peruskuntotreeniä tulisi olla kokonaismäärästä noin 70-80%)

• muutama erilainen lämmittely + videot joissa lämmittely on ohjattu tekemään oikein

Treenit on simppeleitä mutta tehokkaita ja motivoivia. Ohjelmassa on tasaisesti peruskuntoa vahvistavaa, lihaskuntoa vahvistavaa sekä hapenottokykyä (lyhyitä crossfit/intervalli/hiit-tyyppisiä treenejä) vahvistavaa treeniä.

HINTA 49€/kk

Muista treenata ja pitää huolta terveydestäsi myös kesällä. Ilmoittaudu mukaan täältä: https://www.wodconnect.com/crossfit-kirkkonummi/seminars/6728