JÄRKYTTÄVÄN UPEAA PALAUTETTA!

Liike on lääke. Allekirjoitan täysin.

Viime maaliskuussa (2019) mun selkä meni, en tiedä syytä miksi, mutta kauan se kipuili. Välillä kipu katosi ja välillä se tuli taas takaisin pahempana, niin pahana että piti aamuisin sängystä kieriä pois. Työpäivät meni vaihtelevasti, enkä välillä päässyt edes alahyllyjä hyllyttämään. Mun työ on tosi liikkuvaista, päivisin tulee vähintään 13k askelia ja huomasin loppupäivästä että selkä on yleensä parempi, mutta en sen kummemmin sitä ajatellut. Mulla on myös ollut parisen vuotta pahoja mikreenikohtauksia, luultavasti siitä kun hartiat jumiutuu. Öisin olkapäät ja kädet puutuu ja kestää kauan että ne ovat toimintakykyiset. Näihin olen syönyt kalliita täsmälääkkeitä.

Ostettiin myös erittäin kalliit omiin kroppiin sopivat räätälöidyt patjat ja petarit. Selkäkivut katosivat ja ajattelin että jesh, tässä mun pelastus! Ei mennyt kovinkaan kauaan niin selkäkivut taas tulivat. Lääkäristä sain aina vaan buranareseptin ja 3 päivää sairauslomaa. Kukaan ei halunnut tutkia sitä. Joka kerta sama diagnoosi ”lanneselän kipu”.

Mun mies on hieroja ja vihjaili, että paikat voi olla niin jumissa, että se säteilee sinne selkään. Inhoon hierontaa, joten en suostunut hänen runnottavaksi Tuli syyskuu ja CrossFit Kirkkonummen mainos huonokuntoisten ryhmästä, joka alottaisi lokakuussa. Oli aina halunnut olla kunnossa, mutta koskaan en ollut saanut itseäni niskasta kiinni. Oon ostanut varmaan 10 erilaista kotivalmennusta, mutta kaikki innostus loppunut ehkä viikon päästä.

Ilmottauduin mukaan ja mies osti mulle 3kk paketin synttärilahjaksi. Säännöllisesti kun kävin huomasin että perhana, en muista koska viimeksi oli sattunut selkään! Mun kivut oli kadonnut ! Tää liikuntamuoto on sopinut mulle, kuin nenä päähän! Mikreenikohtauksia ei ole tullut ja oon voinut unohtaa kalliit täsmälääkkeet kokonaan. Mikä parasta pääsen taas selän kanssa rajattomasti liikkumaan!

Olin maaliskuun ja osan huhtikuuta tauolla, kodin remontin takia ja KAIKKI mun vaivat palas takaisin, kuin salama kirkkaalta taivaalta… Siksi mun täytyi taas tsempata! Mä oon tosi kiitollinen teille, että ootte saanut tän ammattitaitoisen valmennuksen ruutujen läpi ja mä oon saanut  olla jengissä mukana, tän koko tilanteen keskellä.

Nyt on toukokuun alku, oon liikkunut kohta taas kuukauden. Selkä on parempi, mutta välillä aamuisin kankea, vetreytyy toki, kun lähden liikkeelle. Käsien ja olkapään puutumisia ei ole enää yön jälkeen ja huomaan jaksavani paremmin! Voin sanoa kerrankin näin 33 vuotiaana, että rakastan liikkumista ja sen tuomaa olotilaa!

KIITOS Rebekka, Timo ja Visa! Teette mun olosta upean! Toivottavasti nähdään pian.  Terkuin Jenni

Meillä on moni muukin saanut upean olon ja päässyt eroon kivuista ja säryistä. Tervetuloa meille!

Meillä pääset aloittamaan joko peruskurssin kautta normiryhmässä:

Tai erittäin huonokuntoisten ryhmässä: