• Writer's pictureCrossfit Kirkkonummi

JARNO SAINIOSTA UUSI CFKN OSAKAS

CrossFit Kirkkonummi saa nyt rautaista ammattitaitoa mukaan yrityksen toimintaan kun Jarno Sainio tulee osakkaaksi. Jarno ei tule valmentamaan salillamme vaan hänen ensisijaisiin tehtäviin kuuluu mm. yrityksille suunnattujen palvelujen kehittäminen.

Lisäksi Jarno tulee auttaamaan hallinnollisella puolella sekä myyntiin liittyvissä asioissa. Näin ollen valmentajille jää enemmän aikaa keskittyä itse valmentamiseen.

Jarno Sainio on 42-vuotias myyntijohtaja, joka on tehnyt 21-vuotisen uran Gigantissa ja toiminut siellä johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2006. Jarno asuu perheineen Masalanportin kiinteistössä, jonka lähes 100 vuokralaista mukaan lukien perheen omat yritykset pitävät herran kiireisenä myös päivätyön päätyttyä.

Jarno on lapsuudessaan viettänyt paljon aikaa jalkapallokentällä ja jääkiekkokaukalossa aina opiskeluikään asti. Nykypäivänä mm. juoksemisesta on tullut rentoutumiskeino ja yhtenä viimeisimmistä saavutuksista mainittakoon 83 km Nuts-juoksu Kuusamossa. Kesäaikaan Jarnon löytää useimmiten mökiltä nikkaroimasta tai tuulettumassa prätkän selässä.

Onnea Jarno uudesta osakkuudesta! Millä fiiliksellä hyppäät Crossfitin maailmaan?

Kiitos paljon! Odotan tietenkin innolla uutta ja sen tuomaa haastetta. CFKN:ssä on paljon potentiaalia ja tilaa kehittää. Meillä on koossa huippu porukka, jonka kanssa lähdemme yhdessä rakentamaan entistä vahvempaa CFKN:a.

Millaisia odotuksia sinulla on Crossfit Kirkkonummea kohtaan, mitä haluat kehittää?

Odotan jo innolla, että pääsen tuomaan omaa näkemystä ja osaamista yritykselle, sekä työskentelemään tiimin kanssa ja tutustumaan heihin paremmin. Luotto tiimiin on kova ja pienillä viilauksilla saadaan paljon hyvää aikaan. Valmentaminen ja sen suunnittelemisen jätän suosiolla ammattilaisille, joten boksilla minua näkee lattialla hikoilemassa!

Missä näet, että Crossfit Kirkkonummi voisi olla tulevaisuudessa?

Uusia juttuja pitää ehdottomasti lähteä kehittämään ja kokeilemaan – pitäen asiakkaat keskiössä. Matalan kynnyksen crossfitsali on ehdottomasti vahvuus ja toimiva kasvustrategia myös tulevaisuudessa. Harjoittelun monipuolisuus ja vaihtelevuus ovat mielestäni seikkoja, joihin on tärkeää keskittyä myös jatkossa. Kasvavat asiakasmäärät luovat mahdollisuuden kehittää uutta ja pystymme tuomaan asiakkaille vielä parempia kokemuksia Crossfitin parissa.

Miten kuvailisit itseäsi lyhyesti?

Periksiantamaton ja kilpailunhaluinen kuvaavat ehkä parhaiten luonnettani. Olen kova tekemään töitä ja saan virtaa haasteista. Pidän siitä, että minulla on monta rautaa tulessa, huolimatta siitä onko kyseessä liiketoiminnan kehittäminen paperilla tai mökkiterassin suunnittelu ja rakennus omin käsin.

TERVETULOA MUKAAN JARNO!

406 katselukertaa0 kommenttia