• Writer's pictureCrossfit Kirkkonummi

ILMAINEN TUTUSTUMISTREENI ERITTÄIN HUONOKUNTOISILLE LAUANTAINA 13.3.2021 KLO 17.30-18.30!

Päivitetty: 10. maalisk. 2021

Erittäin huonokuntoisten tutustumistreenit ovat sinulle jos seuraavat asiat kuulostavat tutuilta:

• olet ollut treenaamatta vuosia tai et ole koskaan treenannut mitään

• kuntosi on niin huono, ettet uskalla aloittaa ohjattua liikuntaa, koska pelkäät ettet selviä

• et halua aloittaa treenejä, koska pelkäät että muut ihmiset ovat paljon parempikuntoisia ja sinä erotut joukosta

• hengästyt jo muutamasta portaasta etkä voisi kuvitellakaan esimerkiksi juoksevasi

• sinulle on saattanut kertyä ylipainoa ja tuntuu, että se estää sinua tekemästä paljon asioita joita haluaisit tehdä

• arjessa jaksaminen on koko ajan tai välillä haastavaa

• pelkäät että voimasi ja terveytesi menee huonommaksi koko ajan

• haluat nauttia kaikista elämän tarjoamista mahdollisuuksista ilman huolta jaksamisesta tai pystymisestä

• et oikein tiedä mistä aloittaisit, mutta haluaisit KIPEÄSTI muutosta elämääsi, sillä tiedät että elämällä on PALJON ENEMMÄN ANNETTAVAA

Jos vastasit yhteenkin kohtaan kyllä, niin tule tutustumaan meihin ja meidän toimintaamme. Me CrossFit Kirkkonummen valmentajat autamme sinut lempeästi, mutta päättäväisesti uuden elämäsi alkuun.

Sitovat ilmoittautumiset TÄSTÄ!

Huomioimme koronan vaatimat toimenpiteet tehostetulla siivouksella, hyvällä henkilöhygienialla sekä pitämällä tarvittavat etäisyydet toisiin treenaajiin koko ajan.

HUOM! Pesethän kätesi heti ensimmäisenä aulan pesupisteellä ja pidä vähintään 2m turvaetäisyys muihin treenaajiin.

TUTUSTUMISTARJOUS!

Erittäin huonokuntoisten ryhmässä sitoudut kolmen kuukauden treeneihin. Tutustumistarjouksena saat ensimmäisen kuukauden hintaan 100€ (norm. 125€). Seuraavien kahden kuukauden hinta on normaali 125€/kk.

OSOITE

MASALANTIE 397, 02430 MASALA. Kehä III Länsipäässä. Masalan juna-asema on 500m päässä salista.

KYSYTTÄVÄÄ?

CrossFit Kirkkonummi – se aidosti matalankynnyksen CrossFit-sali