CrossFit Kirkkonummi yhdistää ❤

Lue alta asiakkaidemme ”JumppaPirkkojen” tarina.

”Olemme Anne, Heidi, Ina ja Petra eli JumppaPirkot

Olemme kaikki keski-ikäisiä, olemattoman liikuntataustan omaavia ja ennestään toisiamme tuntemattomia naisia. Crossfit Kirkkonummelle meidät kaikki toi hieman eri aikoihin Facebook- mainos, jossa mainostettiin erittäin huonokuntoisten ryhmää (HK). HK-ryhmän ja Crossfit Kirkkonummen arvot madalsivat kynnystä kokeilla uutta harrastusta yksin, ja sillä tiellä kaikki edelleen olemme. Kuuluisa liikunnan ilo on löytynyt! Aloitusvaiheessa valmentajien tuki ja tsemppaus olivat erittäin tärkeitä, mutta kyllähän se on edelleenkin.

JumppaPirkot muodostui, kun yhtäkkiä huomasimme olevamme takarivissä, lähes samoilla paikoilla ja juttua riitti jopa niin paljon, että valmentajien piti joskus odotella suunvuoroa. Treenin jälkeen boksin pihalla vierähti monesti hetki, jos toinenkin jälkipuinnissa. Huhuja ”pulinakerhostakin” liikkui JumppaPirkoista on muodostunut tiivis porukka, jossa jutellaan kaikista elämän käänteistä. Nauru, huumori ja liikunta yhdisti meidät näin aikuisiällä, ja se on ihan mahtavaa!

Viimeisen koronatauon iskiessä pohdimme apeina, että miten motivoituisimme etätreeneihin? Heräsi ajatus, että treenataan yhdessä etänä. Idea jalostui siihen, että loppujen lopuksi treenasimme WhatsAppissa videoyhteys päällä ja FB etätreeni pyöri samalla mukana. Kaikki hikoilivat, jupisivat ja tsemppasivat toisiaan, mutta treenit jatkuivat koko sulun ajan.

JumppaPirkoilla on HK-ryhmässä hyvä olla. Ryhmässä on turvallinen ja hyväksyvä fiilis treenata, kaikki voivat olla juuri sellaisia kuin ovat. Yhteishenki on kannustavaa ja liikkeistä tarjotaan aina eri variaatioita, joten kaikille löytyy itselle sopiva. HK- ryhmässä on huikeita tyyppejä, jotka ylittävät itsensä, tsemppaavat treenikavereita ja toivottavat uudet treenaajat tervetulleiksi kunnosta riippumatta. Valmentajat ohjaavat tarvittaessa yksilöllisesti ja aina saa kysyä lisää neuvoa.

JumppaPirkot kiittävät valmentajia, CFKN -yhteisöä ja erityisesti HK -ryhmän upeaa porukkaa! Treeneissä nähdään!”

Seuraava erittäin huonokuntoisten ryhmä aloittaa treeninsä 5.10.2022. Lähde sinäkin mukaan tähän huikeaan porukkaan. Lue lisää TÄÄLTÄ

Olet myös lämpimästi tervetullut tutustumaan HK ryhmän treeneihin perjantaina 30.9.2022

klo 18-19. Ilmoittaudu mukaan TÄÄLTÄ

Toivottavasti näemme myös SINUT CrossFit Kirkkonummella😍