CROSSFIT KIRKKONUMMEN TUTUSTUMISTREENI TORSTAINA 6.5.2021 KLO 19.00-20.00

Tutustuminen pitää sisällään lyhyen tietoiskun lajista, ohjatun lämmittelyn, sekä itse treenin. Mukaan tarvitset ainoastaan rennon mielen, normaalit sisätreenivaatteet sekä vesipullon. Valmentaja pitää huolen lopusta.

Sitovat ilmoittautumiset TÄSTÄ

TURVALLINEN TREENIYMPÄRISTÖ

Meillä välitetään asiakkaista ja turvallisuudesta mm. seuraavilla korona-toimenpiteillä:

◾ meillä treenataan ainoastaan omalla valmiiksi merkityllä paikalla

◾ meillä pidetään vähintään 2 m etäisyydet toisiin treenaajiin koko ajan

◾ meillä on tehostettu siivous

◾ välineet on valmiina jokaisen paikalla, salissa ei tarvitse liikkua omalta paikalta mihinkään

◾ välineet desinfioidaan jokaisen treenin jälkeen tehostetulla siivouksella

HUOM! Pesethän kätesi heti ensimmäisenä aulan pesupisteellä ja pidä vähintään 2m turvaetäisyys muihin treenaajiin.

TUTUSTUMISTARJOUS!

Saat PERUSKURSSIN + kahden kuukauden treenit tutustumishintaan VAIN 200€ (norm. 232€) ilmoittautumalla jollekin CrossFit Kirkkonummen PERUSKURSSILLE PAIKAN PÄÄLLÄ.

MASALANTIE 397, 02430 MASALA. Kehä III Länsipäässä. Masalan juna-asema on 500m päässä salista.