CROSSFIT KIRKKONUMMEN TUTUSTUMISTREENI PERJANTAINA 26.6.2020 KLO 19.00-20.30!

Päivitetty: 8. kesäk. 2020

Tervetuloa treenaamaan Kirkkonummen parhaimpaan treenipaikkaan Perjantaina 26.6.2020 klo 19.00-20.30 !

CrossFit Kirkkonummen tutustumistreenit sopivat kaikille kuntoon katsomatta eivätkä maksa mitään. Tutustuminen pitää sisällään lyhyen tietoiskun lajista, ohjatun lämmittelyn, sekä itse treenin. Mukaan tarvitset ainoastaan rennon mielen, normaalit sisätreenivaatteet sekä vesipullon. Valmentaja pitää huolen lopusta.

Huomioimme koronan vaatimat toimepiteet tehostetulla siivouksella, hyvällä henkilöhygienialla sekä pitämällä tarvittavat etäisyydet toisiin treenaajiin koko ajan.

HUOM! Pesethän kätesi heti ensimmäisenä aulan pesupisteellä ja pidä vähintään 1,5m turvaetäisyys muihin treenaajiin.

TUTUSTUMISTARJOUS!

Saat PERUSKURSSIN + kahden kuukauden treenit tutustumishintaan 200€ (norm. 231€ ilmoittautumalla jollekin CrossFit Kirkkonummen PERUSKURSSILLE PAIKAN PÄÄLLÄ.

Tarjous ei koske huonokuntoisten ryhmää.

MASALANTIE 397, 02430 MASALA. Kehä III Länsipäässä. Masalan juna-asema on 500m päässä salista.